22 Mart 1993 tarihinde Birleşmiş Milletler tarafından kabul edilen karara göre 22 Mart Dünya Su Günü olarak ilan edilmiştir. Burada asıl amaç dünya ülkelerinde gittikçe büyüyen temiz su sorununa dikkat çekmektir. Bu isme bir gün adayan Birleşmiş Milletler üyeleri içilebilir durumda olan su kaynaklarının korunması ve çoğaltılması ile ilgili somut adımlar atmayı hedeflemektedir.Bizde bu kapsamda öğrencilerimizi bilinçlendirme için panomuzu hazırladık.

.jpeg)


.jpeg)
.jpeg)













Ellerimize sağlık başarılarımız devamını dilerim ☺️
YanıtlaSilÖğrencilerde farkındalık oluşturan güzel bir etkinlik elinize sağlık.
Sil